Forum Colonial Marines
Colonial Marines, to prawdziwi twardziele, nie cofają sie przed niczym
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Poradnik

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Colonial Marines Strona Główna -> Pomoc
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Pretorian
Adminek...
Adminek...



Dołączył: 20 Cze 2006
Posty: 83
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Eire

PostWysłany: Wto 17:18, 27 Cze 2006    Temat postu: Poradnik

Troche informacji dla tych co grają troche krócej w OGame Wink

* I - FleetSave (FS)

Może to i zabrzmi dziwnie ale biorąc pod uwage ostatnie wydarzenia, przewałkuje ten temat. Zapewne wiecie co to jest FS, ale musicie wiedzieć co to jest dobry FS Wink Kiedy nie ma was przy komputerze wysyłacie flote na FS'a, ale pamiętajcie żeby, czas powrotu ustawić około godzine po waszym przewidywanym powrocie, nigdy nie wiadomo co was może zatrzymać dłużej w świecie rzeczywistym, a to jest okazja na która dużo osób czeka Smile

Wysyłajcie flote z recyklerami na PZ, to najlepszy sposób (oczywiscie jak nie ma w pobliżu moon'a Wink ), zabierajcie wszystkie surowce ze sobą, staniecie się mniej "atrakcyjnym" celem, a co za tym idzie potencjalny agresor zrezygnuje z atakowania was widząc niskie korzyści z inwazji.

Zawsze róbcie FS'a, jeżeli idziecie oglądać serial, róbcie FS'a. Oglądając godzinny film w telewizji narazacie się na atak. To jest godzina waszej nieobecności ! Dobry gracz na dobrych techach może do was dolecieć wciągu pół godziny w zależności gdzie stacjonuje jego flota, tak więc jednogodzinna nieobecność przy komputerze naraża was podwójnie na bycie "zezłomowanym".

Poproście kogoś z sojuszu żeby zrobił wam PZ i wyślijcie swoją flotą na własne pole zniszczeń. Taka flota leci od 14minut do 2 godzin, macie szeroki wachlarz możliwości Wink



* FS w pobliżu moon'a

Wiecie już jak robić FS'y, pora przybliżyć kilka faktów jak ocalić flote będąc w zasięgu falangi.

Ale najpierw:

Co to jest falanga i dlaczego mam się jej bać ?

Falanga czujników jest to specjalny budynek który można postawić tylko na księżycu. Działa w ten sposób że, przy każdym skanowaniu agresor widzi dokładny czas lotu wszystkich waszych flot, a co gorsza nie dostajecie żadnego raportu o fakcie bycia przeskanowanym Wink. Pozwala to najeźdcy tak ustawić czas ataku aby nastąpił 3 sekundy po powrocie waszej floty na planete co nie pozwala wam na ucieczke Wink

a) FS bez własnego moon'a

Tutaj nie mamy zbyt dużego wyboru, istnieje tylko jeden sposób na FS'a kiedy się jest pod "falangą"
Stacjonuj-zawróć - Wysyłamy flote z misją stacjonuj na własną planete, przed dolotem jednak musimy ją zawrócić Wink. Zawrócona flota z misji stacjonuj znika z podglądu, nie bójcie się, to nie jest żaden BUG Wink, flota dalej sobie leci, tylko nie widać jej wtedy na falandze, za to widać ją w zakładce "flota".

Kilka uwag.
Po pierwsze nie ma wyjścia, musimy w nocy wstawać Sad żeby kliknąć zawróć. Załóżmy że, puszczacie flote o 10 wieczorem i checie ją mieć na 8 rano, musicie nastawić budzik w nocy na 3 i kliknąć zawróć (możecie równie dobrze wycofać flote rano ale miejcie na uwage fakt że, czas powrotu okrętów równa się czasowi w jakim flota była w "locie", jest to dobre dla tych co rano idą do szkoły/pracy, wtedy mogą sobie zawrócić flote i po powrocie do domu cieszyć się swoimi maleństwami Wink )

Po drugie, zawsze ustawiajcie prędkośc na 10%, oszczędzacie deuter. Tutaj nie zależy nam żeby flota gdzieś doleciała, zalezy nam żeby była w locie. Tak więc ustawienie prędkosci na 50% nie zmienia faktu że, flote i tak będzie trzeba zawrócić a tracimy tylko cenny deuter.

Po trzecie, starajcie się "puszczać" flote z innej planety niż matka. Uparty gracz który będzie przeglądał galaktyke zobaczy gwiazdke przy waszej planecie, czyli będzie wiedział kiedy zawracacie statki. Znając wasze napędy (np. ze skanów) i czas zawrócenia może wyliczyć za ile flota wróci Wink. Innymi słowy, kiedy puszczacie flote na FS'a to zapewne kładziecie się spać kończąc sesje Wink (planety sygnalizują brak aktywności), jeżeli ktoś na was poluje to wie gdzie, stacjonuje wasza flota Wink a więc będzie obserwował tą właśnie planete, dlatego dobrze żeby to nie była matka, gdyż, logując się na OGame zawsze pierwszą planetą która stanie się aktywna jest właśnie matka a żeby zawrócić flote nie musimy klikać na planete z której ją wysłaliśmy i jest szansa że, potencjalny agresor tego nie zauważy - nie będzie aktywności na planecie skąd wysłaliście flote Wink

Warto też w przerwie nocnej posiedzieć troche dłużej przed komputerem np.15 minut, to daje pzredział czasowy w którym zawróciliście flote i agresor musi zgadywać kiedy to nastąpiło dając wam czas na ewentualną ucieczke rano Wink

b) FS z moon'a

Tutaj sprawa wyglada o wiele lepiej, falangi nie można skierować na księżyc, tak więc wszystkie floty lecące z niego są niewidoczne dla niej (wyjątek: agresor może przeskanować planete na którą lecicie z moon'a i zobaczy dokładny czas przyotu, a powrotu to już kwestia kalkulatora Wink )
Ale i FS'y z moon'a nie są w 100% bezpieczne (na 100%, no powiedzmy 99.9% bezpieczny jest FS z moon'a z użyciem GŚ'a Wink ). Ale jak to robić ??
Przede wszystkim musicie zrobić PZ w swoim układzie (najlepszy jest swój układ bo najmniej deuteru wtedy zużywacie), ale w żadnym wypadku nie ma mowy o robieniu FS'a na już istniejący ! Musicie stworzyć własny 1 sondą, po takim nalocie tworzy się tzw. niewidoczny PZ, a więc innymi słowy za mały żeby było go widać w podglądzie galaktyki ale w dalszym ciągu istniejący. Najpierw wysyłacie recyklera na ten PZ z WIEKSZA prędkością niż ta z którą poleci wasza flota, jeśli sprawi to że, poczujecie się pewniej wyślijcie drugiego z mniejszą prędkością niż pierwszy ale większą niż flota, jeszcze bardziej zmyli to agresora Wink, następnie wysyłajcie już z porządaną prędkością waszą flote na PZ.

Po co to wszystko ?
Otóż uparty agresor który chce was upolować będzie obserwował wszystkie PZ w waszym układzie, odświeżając podgląd galaktyki, jesli w niewyjaśnionych okolicznościach jeden z nich zniknie to na 99% to właśnie wy, a potem tylko podstawianie do wzorów i rano płacz i zgrzytanie zergów Wink, dlatego wysyłamy recyklera przodem dla zmyłki Wink w najgorszym wypadku rano stracicie recyklera Wink

Najlepiej jednak znaleźć sobie w układzie idlerka bez obrony, tylko nie każdy takiego posiada Wink.
Wysyłącie sonde z misją napdaj, sonda wróci przywożąc 1M, 1K, 1D, ale o dziwo będzie mogli na wysłać na tą planete flote z misją: zbieraj. Jest to BUG który pozwala na planetach bez obrony wysyłać recyklery z misją zbieraj. Ta metoda jest o tyle lepsza bo nie pozwala potencjalnemu agresorowi powiększyć Pola żeby było widoczne.

c) FS z moon'a z użyciem GŚ'a

Jest to najbezpiecznijeszy FS. Polega w pierwszej kolejności na wyzerowaniu obrony na księżycu i planecie na której on orbituje (do tego celu warto poprosić kumpla z sojuszu). Teraz ktoś wam musi zrobić PZ na tej planecie, najlepeij znowu zwrócić się z prośbą do znajomego Wink Kiedy już powstanie PZ wysyłacie flote razem z GŚ'iem ale zostawiacie jednego recyklera, taka flota leci bardzo wolno i kosztuje grosze. Czas posprzątania PZ mając w skłądzie GŚ'a wydłuża się niemiłosiernie Wink ale w tym przypadku to atut. Po wysłaniu głównej floty na odpowiedni dla was czas, puszczacie recyklera na maksymalnej prędkości żeby sprzątnął pole zniszczeń.
Po powrocie recka wysyłacie go na INNĄ planete, to jest b. ważne, na moon'ie i planecie gdzie leży moon nie może być żadnego statku, obrony, nic o co by mogło zrobić bądź przyczynić się do zrobienia nowego PZ'a, możecie kłaść się spać, wasza flota jest na 99.9% nie do namierzenia Wink


* II - EKO

Bardzo ważny aspekt OGame, rozwijajcie Ekonomie, rozbudowujcie kopalnie. Przy 21 lvl kpalni metalu na wszystkich planetach macie prawie 1 million żelaza do wydania, to naprawde dużo Wink Nie pomijajcie tego aspektu.

Rozbudowując ekonomię, pamietajcie o połączenach między planetami. Wybudujcie po 5 DT na każdej planecie, a kiedy idziecie spać wysyłajcie tą flote z misją transportuj na planete matke. Sprawi to że, na koloniach nie będą zalegać surowce i nikt nie będzie was tam nękał

Nie zapominajcie też, że kolonie nie pracują tylko na siebie, dystrybutujcie surowce, jeśli do 21 lvl kopalni metalu na kolonii brakuje wam 150K surowców, prześlijcie je ww. flotą DT'ków, to się naprawde opłaca.

Pamiętajcie żeby zostawić sobie jedną "ruchomą" kolonie, to was nie ogranicza tylko do jednego miejsca Wink


* III - Flota

Nie róbcie głupoty wstylu: zbieranie przez tydzień surówki na OW, to nie ma sensu ! Wiecie jaka jest wasza ekonomia, wiecie ile surowców macie na dzień, jeśli to nie wystarcza do sensownej produkcji OW dziennie, nie budujcie ! Zamiast tego produkujcie coś tańszego !

Nie ma nic głupszego niż flota bez mięsa, OW nie chronione mięsem pzregrywa. Jeśli skoncentrujecie się tylko na OW'cach nie zapewniając im należytej ochrony nie wygracie ! A co gorsza jeśli wszystkie surowce będziecie wydawać na produkcje floty zaniedbacie badania i staniecie się kolosem na glinianych nogach Wink


* IV - Badania

Kolejny ważny czynnik decydujący o powodzeniu lub porażce. Rozwijajcie technologie. Technologia szpiegowska na 8 to absolutny mus, nie ma zmiłuj się. Musicie wiedzieć jaka flota was atakuje i czy macie szanse stawić jej czoła.

Technologie bojowe/ochronne/opancerzenie. Rozwijajcie techy, mając opancerzenie na 10 levelu to tak jakbyście mieli dwa statki Wink
Tech. bojowa/opancerzenie/tech. ochronna, zawsze w tej kolejności ! Największe korzyści daje tech. bojowa (sprawdźcie w SpeedSim'ie ! Wink ), potem opancerzenie, najgorzej was wzmacnia tech. ochronna, co jednak nie znaczy że, należy ją zaniedbywać, wręcz przeciwnie, starajcie się rozwijać techy równomiernie, mając na uwadze jednak że, priorytet ma tech. bojowa, potem opancerzenie i na końcu tech. ochronna. Cool


* V - Komunikacja

Jesteście w sojuszu, sojusz jest po to aby się wspierać ! Nie bójcie się pisać że, zostatliście zezłomowani, nie bójcie się prosić o pomoc, po to jest sojusz. Jeśli jeden gracz straci flote na 15% to wysłanie mu 100K metalu, 50K Krissu może nie wydaje się duże, ale jak zrobią to wszyscy to naprawde wychodzi duża liczba. Ale skąd mamy wiedzieć że, zostaliście pozbawieni floty ? Jak tego nie napiszecie ? My naprawde mamy ciekawsze zajęcia niż sprawdzanie codzinnie statystyk i "wyciąganie" od członków powodu ich spadku:
- Co się stało XXXX ?
- eee, nic
- Straciłes punkty !
- Zezłomowali mnie Sad
Jeśli tego nie napiszecie, my tego się nie dowiemy. Simple as that!

Piszcie czego oczekujecie po sojuszu, co was denerwuje, co byście chcieli zmienić, czego oczekujecie po jego członkach, to jest bardzo ważne. Nie wachajcie się pisać: jest taki kolo tu i tu, ale ma wiekszą flote ode mnie, a złom będzie duży, lecicie ze mną ?
Jeśli zaniedbacie komunikacje to równiedobrze możecie grać bez przynależności w sojuszu. Żadnej różnicy nie będzie Wink


* VI - Ataki

Na ataki wysyłajcie MT, DT zostawcie na transport między koloniami albo RS (Resource Save - Ocalenie surowców), są szybsze i mozecie farmić z większą częstotliwością Wink


Parę słów na temat budowania samej floty Wink:


Ale najpierw, pare słów na temat walk:

Kiedy dochodzi do walki - kiedy spotykają się dwie wrogie floty - następuje wymiana ognia Razz , ale cele wybierane są losowo, nie ma w OGame AI ani innych algorytmów które by sterowały walką poza - oczywiście - algorytmem losowego wyboru celu Very Happy. Co to znaczy ? Ano znaczy to ni mniej, ni więcej że, wasze okręty strzelają na oślep, a statki obrywają od wszystkich Wink. Warto to wykorzystać Very Happy

Jak budować flote ?

Trzonem floty i jednocześnie jej najważniejszym ogniwem są oczywiście OW'ce. Niszczyciele są potężne ale zdecydowanie za wolne, o dorwaniu przeciwnika z zaskoczenia nie ma mowy jeśli wysyłamy Niszczyciele razem z flotą (chyba że, mamy kolesia na falandze, ale nawet wtedy dajemy mu czas na zorganizowanie obrony Cool ). Tak więc budujemy OW. Ale same OW w walce z dobrze skonstruowaną flotą padają jak muchy Sad.

Duża liczba OW bez wsparcia jest dobrą flotą na bunkry, ew. flotą pokazową - na parady Very Happy, ale w walce stanowczo się nie sprawdza.

OW i co jeszcze ?

Bardzo ważną zasadą przy stawianiu Okrętów Wojennych jest zapewnienie im ochrony w postaci LM'ów. Jak to działa ? Ano działa to w ten sposób że, LM'ki skupiają na sobie ogień wrogich dział. Pamiętajcie że, cele wybierane są losowo, wasze OW'ce mogą pokrywać ogniem wrogie niszczyciele albo jego sondy Very Happy, na to nie mamy wpływu Sad
Jeśli atakujemy wrogą flote, bardzo ważną częścią naszej taktyki powinno być maksymalne rozproszenie jego ognia, po to, żeby, nasze piękne i drogie jednostki uczestniczyły w następnej turze walk. Jeśli na początku walki stracimy znaczną częśc floty która ma potężny atak, dalsza walka jest już przesądzona. OW'ce muszą przetrwać jak najdłużej, tylko one dysponują sensowną siłą ognia która mozę zmieść nieprzyjaciela z oblicza wszechświata Very Happy.

W jakiej proporcji budować LM'y i OW'ce ?

Tutaj nie ma jakiegoś utartego schematu, wszystko zależy od naszych możliwości finansowych i floty z jaką będziemy walczyć. Skanujcie wszystkich wokoło, musicie wiedzieć kto jaką flotą dysponuje (oczywiście nie ma sensu drażnić kolesi którzy są 400 miejsc przed wami w tabeli, bo wtedy nawet dobrze skonstruowana flota nic nie wam nie pomoże Very Happy), ta informacja przyda wam się właśnie jako fundament planu budowy floty. Jesli przeciwnicy mają wokół same OW'ce można budować troche mniej LM'ów, jesli są dobrze chronione przez Myśliwce to nie ma bata, musimy mieć ich więcej Very Happy
Przyjmuje się za standard budowe 10 LM'ów na 1 Okret Wojenny, ale tak jak pisałem wszystko zależy od tego kto gra obok was Very Happy

Jak sobie radzić z wrogimi LM'ami ?

Jeśli gracie w sąsiedztwie z dobrymi graczami to wiecie że, ich OW'ce są dobrze chronione przez LM'y. Co zrobić w takiej sytuacji ?
Na początku bitwy musimy oczywiście pozbyć się "eskorty" wroga, najlepsze do tego są krążowniki. Po pierwsze są stosunkowo wytrzymałe, a po drugie dysponują szybkimi działami przeciw LM'om, tzn. że w jednej rundzie mogą zaatakować kilka LM'ów na raz. Dlatego nieodłącznym elementem waszej floty powinny być krążowniki.

Ile budować krążków ?

Jak wcześniej wszystko zależy od tego kto zamieszkuje pobliskie układy, jesli OW'ce waszych sąsiadów mają sporą ochrone w postaci LM'ów to musimy mieć dopowiednio większą liczbe krążków, jesli ochrony nie ma, możemy mniej skupić się na krążkach a bardziej na OW'cach.
Tak jak w przypadku LM'ów, nie ma utartej proporcji, ale za standard przymuje się budować 10 LM'ów i 3 Krążki na jedną OW'ce - oczywiście te proporcje są elastyczne i zależą od tego z kim bedziecie walczyć Razz

Tak więc reasumując: budujcie OW'ce, ale nie popadajcie w skrajność, nie ma sensu wysiłkiem wszystkich kolonii stawiać coraz więcje samych OW'iec, taka flota ładnie się prezentuje w liczbach, ale w walce nie ma szans. Budujcie z sensem Wink.

Zauważcie w ST na forum OGame że, dużo walk odbyło się z użyciem znacznej liczby sond. Jak myślicie po co ? Po to żeby jeszcze bardziej rozproszyć ogień nieprzyjaciela Very Happy


* VI - Styl gry

Styl gry to najważniejszy wybór w tej grze.
Istnieją dwie szkoły grania w OGame: szkoła Ekonomiczna i szkoła Flociarza.
Przemyślcie to, zastanówcie się ile czasu jesteście wstanie poświęcić na gre Jesli tylko godzinke dziennie to budowanie floty nie ma najmniejszego sensu Wink najgorsze co można zrobić to zbudować flote i puszczać ją tylko na FS'y Wink nie o to chodzi, tracicie tylko deuter. Floty trzeba pilnować, trzeba nią latać - flota MUSI zarabiać na siebie ! W ten sposób tylko przyczyniacie się do wzbogacania kogoś innego Wink
Co zrobić w takim wypadku ? Zacznijcie inwestować w EKO, przeznaczajcie surowce na rozowój kopalń i oczywiście DT na transport Wink, wybudujcie sensowną obrone na planecie żeby nie stać się farmą (jeżeli zysk agresora nie pokryje strat - ataku nie będzie Wink ), a flote możecie postawić zawsze, np. w wakacje kiedy czas nie będzie już wrogiem Wink. Pamietakcie dobre EKO to podstawa nawet dla flociarzy Wink
Innymi ważnym czynnikem przemawiającym za rozbudową infrastruktury są punkty, flociarz jak straci swoje okręty leci o kilka tysięcy punktów w dół, wy nie !
Codziennie macie stały przyrost punktowy: surowce które możecie wydać. Jeśli ktoś was najedzie to tylko przyrost będzie odrobine mniejszy ale nie polecicie w dół !


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Pretorian dnia Wto 23:04, 04 Lip 2006, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Eragon91
Wierny
Wierny



Dołączył: 26 Kwi 2006
Posty: 136
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łomża

PostWysłany: Wto 17:22, 27 Cze 2006    Temat postu:

Ojej nieczym encyklopedia Very Happy Ale dobry pomysł szczególnie dla akademii.
Wszyscy akademisci CZYTAĆ!!!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
dark_knight
Natchniony
Natchniony



Dołączył: 16 Maj 2006
Posty: 64
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztynek

PostWysłany: Wto 19:28, 27 Cze 2006    Temat postu:

Sam to pisałeś, czy skopiowałeś ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pretorian
Adminek...
Adminek...



Dołączył: 20 Cze 2006
Posty: 83
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Eire

PostWysłany: Wto 19:34, 27 Cze 2006    Temat postu:

dark_knight napisał:
Sam to pisałeś, czy skopiowałeś ?


Troche skopiowałem z forum (GALACTIC) bo nie chciało mi się wszystkiego od początku pisać Very Happy. Każde słowo w tym poradniku jest mojego autorstwa Cool i pochodzi z mojej główki Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
dark_knight
Natchniony
Natchniony



Dołączył: 16 Maj 2006
Posty: 64
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztynek

PostWysłany: Wto 19:37, 27 Cze 2006    Temat postu:

hehe dobry poradnik. Grats and thanks.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gumoleon
Berbeć
Berbeć



Dołączył: 05 Maj 2006
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztynek

PostWysłany: Śro 7:54, 28 Cze 2006    Temat postu:

dobra rzecz Very Happy danke Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Feniksik
Wierny
Wierny



Dołączył: 30 Kwi 2006
Posty: 109
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Błonie

PostWysłany: Śro 9:29, 28 Cze 2006    Temat postu:

Nio pomogła troche Smile Ale więkrzość już wiedziałam.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
afar
Wierny
Wierny



Dołączył: 29 Kwi 2006
Posty: 105
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódź

PostWysłany: Pią 15:51, 30 Cze 2006    Temat postu:

TEN PORADNIK TO BYL DOBRY POMYSL DZIEKI

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Feniksik
Wierny
Wierny



Dołączył: 30 Kwi 2006
Posty: 109
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Błonie

PostWysłany: Pią 16:25, 30 Cze 2006    Temat postu:

Nio dobry pomysł tylko nie każdy poczytał!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
dark_knight
Natchniony
Natchniony



Dołączył: 16 Maj 2006
Posty: 64
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztynek

PostWysłany: Pią 22:03, 30 Cze 2006    Temat postu:

Widzę ostre nabijanie postów Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pretorian
Adminek...
Adminek...



Dołączył: 20 Cze 2006
Posty: 83
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Eire

PostWysłany: Pią 22:21, 30 Cze 2006    Temat postu:

dark_knight napisał:
Widzę ostre nabijanie postów Wink


Fakt Wink

Mam pomysł, może niech każdy napisze coś od siebie Very Happy.
Jeśli wszyscy nastukają pare zdań - coś co uważacie że, jest warte przekazania dalej - powstanie MEGA poradnik Wink

Tak więc Panie i Panowie do dzieła, piszcie o wszytskim co uwazacie że, powinno być w umysłach reszty graczy Very Happy, nawet jesli wydaje się to oczywiste - jak wiadomo te rzeczy są najbardziej pomijane Wink Cool


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
dark_knight
Natchniony
Natchniony



Dołączył: 16 Maj 2006
Posty: 64
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztynek

PostWysłany: Sob 1:23, 01 Lip 2006    Temat postu:

To ja napiszę tak na początek, że jak jest się początkującym graczem, to warto skanować i atakować gości, którzy się nie logowali przez tydzień lub dłużej. Czasem można trafić na niezłe kokosy Smile.

To oczywiste, ale jak ktoś dopiero zaczyna, to może się przydać.

Ja tak zaczynałem i co trzy dniatakowałem nieaktywnego gracza. Bardzo pomogło mi się to pozbierać po atakach sąsiada. (dopóki konta tego gracza nie usunęli:D).


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Feniksik
Wierny
Wierny



Dołączył: 30 Kwi 2006
Posty: 109
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Błonie

PostWysłany: Sob 10:20, 01 Lip 2006    Temat postu:

no ciekawe, może się skusze zaatakować kogoś Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
dark_knight
Natchniony
Natchniony



Dołączył: 16 Maj 2006
Posty: 64
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztynek

PostWysłany: Nie 17:37, 02 Lip 2006    Temat postu:

Administrator w temacie o raportach wojennych podał ciekawy link

[link widoczny dla zalogowanych]

Niektórym może się przydać znajdujący się na tej stronie kalkulatorek.
Napisałem to tu, żeby można było zaczerpnąć ciekawych informacji w jednym temacie. Cool


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Colonial Marines Strona Główna -> Pomoc Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin